Мила Попнеделева - Генова

Мила Попнеделева - Генова

сряда, 21 октомври 2015 г.

Книгата ми Шумоленето на турски за издателство Nesin Yayinevi !!! :)

Пристигнаха- красиви са, много хубаво са ги отпечатали smile emoticon Наредила съм ги и си ги гледкам и им се радвам smile emoticon За мен е чест книжката ми да издава в Турция Издателство Nesin Yayinevi, което тази година празнува 100 години големият Азис Несин, който им е дал правата върху всички свои книги! Още една причина да е голяма радост за мен те да издават книгата ми е и че към издателството имат фондация, която помага на деца и всяка година взима 4 бедни дечица, за които поемат грижите докато пораснат и си намерят професия smile emoticon https://www.nesinyayinevi.com/
Mila Popnedeleva-Genova


детски книги

иллюстратор

иллюстрация

длядетей